Seek feeling

Met het campagnethema ‘Seek Feeling’ laat Volvo de wereld kennismaken met haar nieuwste vlaggenschip: de XC60. Rijden in het nieuwste model cross-over SUV is het beste te vergelijken met het ultieme gevoel van vrijheid en volledige controle die je ervaart tijdens het ‘nachtsurfen’. De XC60 is je surfboard. Het wegdek die ‘ene radical wave’ waarop je zo geduldig hebt gewacht.

RIJ OP GEVOEL

Voor de Benelux-markt vertalen we Seek Feeling naar Rijd op gevoel / Roulez au feeling. We vangen het gevoel van nachtsurfen en rijden in de XC60 in een radiocommercial in een bannercampagne naar de actiesite. We benadrukken dat de techniek van de XC60 volledig responsive is, waardoor je niet alleen veiliger, maar ook krachtiger en tegelijkertijd zuiniger rijdt dan ooit. Genieten van de volledige controle over een auto, die accuraat reageert en zich aanpast aan de omgeving en de ondergrond waarop je rijdt. Dat is rijden op gevoel.

Bekijk de actiesite
Browser Mockup PSD
closeup4
closeup3