FBTO zorgverzekering

Wanneer kun jij het beste overstappen?

In Nederland is het alleen in december mogelijk om van zorgverzekeraar te wisselen. Best gek eigenlijk. Zeker voor optimistische mensen die helemaal niet bezig willen zijn met hun verzekering. Die hebben wel leukere dingen te doen. Dat begrijpt FBTO maar al te goed. In een drie weken durende campagne vertellen we je wanneer het voor jou het beste moment is om naar FBTO over te stappen. En te kiezen voor een zorgverzekering die naadloos aansluit op jóuw leven.

TV commercial

TV bumpers

Radiocommercial

Resultaat

65.000 consumenten kozen in de laatste weken van 2011 voor FBTO als zorgverzekeraar.

Creatieve zorgcampagne

Nog niet eerder kende FBTO zo’n forse groei in het aantal klanten. De innovatieve en creatieve campagne, de scherpe prijs, de goede kwaliteit en de slimme manier van aanvullend verzekeren zijn de oorzaak van het succes. Consumenten weten FBTO goed te vinden. Slechts een heel klein percentage van de klanten is overgestapt naar een andere zorgverzekeraar.

Bijna 700 aanvragen per uur

Vrijdag 30 december werd een record gevestigd. Die dag stapten ruim 7.000 consumenten over. De klok wees op bijna 700 aanvragen per uur. Tijdens de campagne is fbto.nl bezocht door 1,7 miljoen mensen. Bij het Klant Contact Centrum werd 50.000 keer de telefoon opgenomen.